tisdag, februari 15, 2005

Ful hemsida

Jag är antagligen en av de sista i ledet av de som skall uttala sig om webdesign. Men när man stöter på något riktigt motbjudande, ja då måste man väl få säga sin mening, eller? Såhär: anta att du uppfinner något. Du vill naturligtvis tjäna pengar på din uppfinning. Din uppfinning, i det här fallet, är en förhudsuttänjare (för de som blivit omskurna mot sin vilja). Du sätter naturligtvis upp en hemsida (eller websida eller websajt eller vad fan man vill kalla det).

Jag föreställer mig att om jag hade uppfunnit något. Om jag ville promota min produkt via nätet. Ja då skulle jag lägga ner krut på designen. Och om jag inte förmådde det själv, då skulle jag ta hjälp av en kompis. Och hade jag inga kompisar skulle jag väl betala för det i värsta fall.

Men icke då, själv (gissar jag) är bästa dräng - "det blir ju riktigt snyggt ju!"

Tyvärr grabben, det blev groteskt fult. Du får nog tänka om:
http://www.tugahoy.com

Inga kommentarer: