tisdag, november 23, 2004

Hur man än gör så blir det fel

Ja, vi får väl säga då, att jag nu officiellt har gått över till Blogger. Det får se ut som det gör. Jag sitter så gott det går och knepar och knåpar. Dilemmat är följande: jag vill hålla så rent och fint jag kan i marginalen, för det kommer ändå att fyllas med tidigare anteckningar och arkivsaker. Men jag fick för mig att jag skulle ha en liten blogroll också. Så jag slängde dit ett par välförtjänta namn: Emma som jag känner och John som är bekantas bekant utan att vi har träffats. Dilemmat, som jag nämnde, är ju att man skulle vilja ha upp en hel hög namn på listan - bloggar man läser ofta och gärna - de blir för många helt enkelt. Man vill pusha för sina favoriter och man vill inte utelämna någon. Fast det kanske är förmätet att tro att någon skulle ta illa upp om denne blev utlämnad från mig. Men jag kan ju inte lägga upp alla. Jag har bestämt mig för att tio, det får räcka.

Inga kommentarer: