onsdag, december 08, 2004

P.... - endlich mehr P....!!

Jag är förvisso inte särskilt bra på tyska, men rubriken är ändå ganska lätt att klura ut. Hur kommer den sig då? Jo, det var så att jag ville göra någon slags skämtbild. Jag hade tänkt att photoshoppa fast en snopp istället för näsa på en gubbe. Han skulle stå en bit ifrån ett par dörrar. På den ena dörren stod det "Extreme Makeover" och på den andra¨, "Obcene Makeover". Gubben hade alltså valt fel dörr och jag skulle under bilden skriva nåt i stil med "Han valde fel dörr" eller nåt.

Så jag Googlade på "penis" för att hitta en näsa. Det var ingen lek, för jag fick se en hel massa obehagliga operationsbilder men förvånansvärt lite porr. Jag hade gett upp skämtbildsförsöket vid det här laget. Så till slut kom jag till sidan som jag hittade rubriken på. Det var en sida som gjorde reklam för någon slags snoppförlängarmanick.
Det hela såg väldigt tekniskt ut, men det var sloganen längst ner på sidan som var så skön att jag var tvungen att blogga om den:

Penis - endlich mehr Penis!!

Inga kommentarer: