söndag, januari 02, 2005

Första 2005:an för i år



1. Vad är du mest nöjd med från 2004?
Hur svårt är det att svara på.. Jag är nöjd över en hel massa saker. Särskilt slutet på året var helt ok tror jag. Tyvärr börjar man ta alla bra saker för givet och glömmer dem.
2. Vad är du mest missnöjd med?
Jag är missnöjd över mig själv. Jag tror att jag stod och lovade mig själv förra nyåret att jag skulle bli en annn sorts människa; ha en annan stil och tänka ett annat tänkande. Så blev det inte, jag är densamme. I år lovade jag inget.
3. Har du någon speciell ceremoni på nyårsafton, t ex vid tolvslaget?
Jag brukar hålla i ett glas och säga skål och gott nytt år. Om jag står i närheten av någon brukar jag krama denne. Jag tror att det är jag som har hittat på den traditionen.
4. Avlade du något nyårslöfte i år? Vad? Varför inte?
Jag svarade nyss på det.
5. Vilket är ditt bästa nyårsminne? Ditt sämsta?
Minns ej och minns ej.


Mvh /Johnny

Inga kommentarer: