måndag, januari 17, 2005

Oinspirerad

Nämen det var fan vad jag var oinspirerad idag. Jag mår dåligt, är väl sjuk helt enkelt. Vill egentligen bara dra nåt gammalt över mig, men det funkar förresten inte heller, för därunder ligger man bara och känner efter ännu mer.

Att vara en sjuk människa är väl aldrig kul, oavsett hur sjuk man är på en skala - det finns som sagt grader i helvetet. Att vara hypokondriker och inbillningssjuk och känna av cancer i vartenda symptom är heller ingen höjdare. En kombination av de bägge suger aphjärna med smalt sugrör, och den kombinationen har jag. Okul.

Nån länk då, eller några, det skall jag väl kunna komma med trots min ynklighet. Naturligtvis hittad inne på "PCL LinkDump".

Barber shop signs from West Africa - Riktigt tuffa skyltar. Får mig att blir ritsugen.

The biology of B-movie monster - B-films-monster, funkar det egentligen i praktiken?

Inga kommentarer: