söndag, januari 16, 2005

Titan är bara vax

Jag kan inte bara hålla käften när jag ser att nationen, ja hela världen, håller på att bli lurade. Så jag bringar sanning nu. Nasa lyckades med sin lögn. ESA skall INTE få göra samma sak.

Det är nämligen i detaljerna Djävulen finns (som Lex Luthors pappa sade i ett Smallville-avsnitt), det är där man skall leta när man vill krossa stora lögner. Så jag letade och letade. Jag var som en Gollum som sökte sig ner mot bergets rötter.

Och bergets rötter sträckte sig sannerligen ned i helvetets förgårdar. Jag vadade omkring i vad jag trodde var svavel, gult och jävligt var det. Men så såg jag
formationen som bl. a Aftonbladet och andra kablar ut i världen. Jag tyckte mig känna igen den - hade sett bilden så ofta, kollat nära, skärskådat. Ja mina vänner: Knutby-kopplingen är total.


Inga kommentarer: