lördag, mars 19, 2005

Manipulerat

Ja ni ser, jag var helt enkelt tvungen att skilja mig. Skoj åsido, vem kvinnan på bilden var i ursprungligt skick har jag ingen aning om, men att bilden är manipulerad förstår nog den normalbegåvade Svenne Banan. Tryck för förstoring. Vill du ser fler bilder så finns de här.

Bilden får mig att tänka på en serie i en gammal
Epix jag ägde en gång, eller om det kanske var Pox. Det var en kille (en krokodil by the way) som gick på bio med en tjej. De skulle se en kärleksfilm som gick i salong 1 (kan vi kalla den). Flickan sade till krokodilen: "Allt hjälten gör med hjältinnan i filmen, vill jag att du ska göra med mig". När de kom ut ur bion såg krokodilen rätt nöjd ut, men flickan däremot, hon såg helt förstörd ut. Det visade sig att de hade råkat gå in i fel salong. De hade hamnat i salong 2 (kan vi kalla den), och där gick en film som hette: "Abortören med klofingrarna".

Inga kommentarer: