måndag, mars 07, 2005

Vårdepp?

Att jag är inne i en riktig svacka just nu kan man, om inte annat, märka på att min blogg ändrar utseende hela tiden. Men jag är för stressad (fast jag har all tid i världen) för att göra några djupare förändringar; det blir mest ändrande av färger och sånt.

Det kanske är nån slags vårdepp, jag vet inte, märker bara att jag känner mig enormt otillfredställd just nu, utan någon bra anledning. Nån äkta depression är det inte frågan om, nån sån har jag aldrig haft. Jag vet: det känns som om jag försöker sluta röka - typ så.

Mina bloggposter känns också rätt halvhjärtade. I normala fall kan det t.o.m hända att jag går tillbaks och tittar på dem då och då - känner mig nöjd. Nu är det nästan så att jag vill slänga dem så fort de är skrivna.

Aaaaah! Jag blir galen. Förresten - jag undrar om skrivande av den typen jag håller på med i detta nu liknar böner, såna där som kristna slänger upp i luften med sikte på Gud.

Inga kommentarer: