måndag, april 25, 2005

Femman v15

Femman v15.

1. Om du var med på Titanic, vilken klass skulle du troligen ha rest i?

Tredje, eller lägsta - det gör jag alltid på finlandsfärjan.

2. Om du levt i Nazi-Tyskland, vad tror du din position i samhället hade varit?

Antagligen nån slags lägre nazitjänsteman.

3. Om du hamnar på förstasidan någon gång, varför tror du att du hamnat dar?

Som den förste som bloggat sig till döds.

4. Om du skulle få gå om skolan igen idag, vilken "roll" i klassen skulle du troligen ha nu?

Samma som jag hade i skolan och som jag nog har i blogosfären: en trevlig, ibland underhållande men ganska splittrad typ.

5. Vilket vägskal i ditt liv skulle du vilja gå tillbaka till får att prova det andra alternativet?

Exfru: Jag tycker vi ska köpa hus i småland.
Jag: Okej!

Inga kommentarer: