torsdag, maj 12, 2005

Ljudbloggen går skarp idag

Problemet för min del med ljudbloggning/podcasting (from nu: "poddar"/"poddning") är att jag inte har nåt särskilt att säga. Det är lätt att sitta med en blogg och ha hela Internet i ryggen med länkar och allt, men när man poddar sitter man ju där vid sin lur - hummande, harklande och ofta pinsamt tyst.

Men ändå, det är skoj. Fredrik, som har Podcasting.se har får det hela att funka jäkligt bra, så där kommer mina ljud att hamna (Vi får alla hoppas att fantasin inte tryter så pass att det blir kroppsljud det kommer att röra sig om). Så småningom blir jag väl ändå tvungen att hitta ett webhotell.

Men som sagt, den går skarp idag = att jag börjar pinga den. Den heter
"Två ljudar" och liknar väl mest ... ja, jag vet inte - ännu.

Inga kommentarer: