måndag, juni 13, 2005

Snoppfälla

Jag ids inte riktigt söka efter den, men alla minns säkert den där tampongliknande tingesten som skulle skjuta ut en spetsig tagg i våldtäcksmannens snopp när han våldtog en kvinna. Jag har för mig att det var ett slags konstprojekt som egentligen inte var så allvarligt menat. Idag har jag läst om en sydafrikansk pryl:
The device, designed for a woman to insert, attaches itself to a rapist and has to be surgically removed.

Det står om den här och här. Jag hittar inga bilder på den, men jag antar att det måste finnas flera enkla sätt att fånga en snopp på och att just denna säkert är jättesofistikerad.

Jag tänkte: en sån borde man ju kunna tillverka själv, om man är lite händig, det borde inte vara omöjligt.

snap

Man tar och gröper ur typ nån gammal dildo, eller varför inte ett kopparrör förresten. Löder fast fyra stycken klädnypsgångjärn, men naturligtvis inte lika hårda, på insidan. Kanske liknande klädnypans, men från nåt lock till t.ex luckan på en gammal kassettbandspelare. Klär konstruktionen invändigt och utvändigt med flytande latex. Klart - införes.

Inga kommentarer: