söndag, juli 31, 2005

Blå gubbe - rosa gumma

Image hosted by Photobucket.comIdag har jag fått tiden att gå genom att sitta och översätta engelska ord till japanska, och sedan googla på dem. Fatta att man får många skumma träffar. Sedan blir det ändå inte så att jag översätter själva sidorna jag hittar - jag fastnar helt i all gullig grafik de japanska sidorna är översållade av. Av någon sjuk anledning blir det alltid nåt sexrelaterat jag fastnar för, om detta beror på att japanerna är sexuellt störda och fixerade, eller om det är jag som är det vet jag inte.

Jag hade tänkt blogga dessa gulliga samlagsställningar (de är ju ändå rätt barnvänliga), men insåg snart att de var för många - skulle översvämma bloggen och totalt porrifiera den, så jag gjorde mitt Photobucket publikt istället.

Inga kommentarer: