tisdag, juli 05, 2005

MyHotBlog

Under mitt ständiga nyfikna sökande efter alternativa - och gratisa - bloggverktyg snubblade jag inatt över "MyHotBlog" (jag undrar om det skall vara en ordlek på hot dog förresten). Faktiskt, den verkar helt okej.

Devisen är i och för sig " Free Blog Hosting For Adults", men jag tror inte man måste ha en porrblogg för det - vaddå, skulle man bli utkastad eller; svenska språket är ju så litet och sällan förstått, att en ickesvensk mycket väl skulle kunna tro att det är nåt snuskigt man skriver - fast man egentligen babblar på om väder och vind. Jag radar upp några exempel på MyHotBlog-bloggar som verkar hyfsat jobbsäkra (i skrivande stund) , för att visa hur några olika templates ser ut:

XXX 1
XXX 2
XXX 3

Fast själva adressen kanske drar i ditt jobbs alarmklocka, så låt bli i så fall. Här skapar man ett konto.

---

Förutom Flickr kör jag med Bloggers egna bilduppladdning och Photobucket. Nu såg jag att man kan kika på andras Photobucket-album. Finns en hel del fina bilder att kika på. Några exempel:

Album: joanna_yates_art

Album: scottmphoto

Album: paunovic

Inga kommentarer: