måndag, augusti 22, 2005

Porren blev mitt fall

Det var den här bilden, och en hel serie av dessa små på gränsen till smileygulliga samlagsställningar som gjorde att jag blev bannad från Photobucket.com. Jag blev naturligtvis upprörd. Inte bara för att bilderna kunde falla under nån porrparagraf, utan även för att jag har använt Photobucket rätt mycket, och att min blogg nu blir kraftigt dränerad.

DE: Unfortunately your account has been banned because it violated our terms of service. These terms apply to both free and premium accounts.

JAG: Varför då?

DE: Sexual images are prohibited per our Terms of Service.
http://photobucket.com/terms.php.

JAG: Okeeeej... jag kan ju plocka bort de "snuskiga" bilderna, flytta dem annorstädes, så kan ni sätta igång kontot igen.

DE: Sorry - once the account is banned, it is gone. Those animated gifs of sex positions are sexual images and violate our TOS.

Jaha, det var bara att tacka och ta emot. Jag får väl skylla mig själv som kör med sånt snusk - och inte är lika fin i kanten som andra ( 1, 2, 3, 4 ) användare av Photobucket.

Inga kommentarer: