torsdag, mars 16, 2006

Irrelevanta kommentarer

Det händer rätt ofta att jag har skrivit något, och som svar på det får jag en kommentar om nåt helt annat. Det gör inget, för det kan vara så att kommentatorn inte alls är intresserad av vad jag har skrivit, men ändå vill ha något sagt.

Det kan också vara så att kommentatorn drar iväg i rent svindlande associationer på det jag har skrivit, så att jag tror att det är en irrelevant kommentar. Det är också okej - säkert hälften av kommentarerna jag gör hos andra är helt off topic.

Men ibland blir det bara löjligt. Åtminstone ser det löjligt ut. Som det här hos Linda Skugge:


Linda skugge
Ska inte Elise Claeson komma med en bok om mammaskap/hemmafruar snart? Jag vill hemskt gärna läsa den. Men hittar inget om den i Svb. Har nån info?

Kommentar av Peligrossa
Du ska få ett dunderrecept med kyckling minus kikärter av mig - om du bara svarar på varför du inte kom upp till Luleå och kollade in Nanso-kjolar och isstatyn på Staffan Westerberg!?Förlåt att jag försökte pracka på dig näbbstövlar - du var ju tydligen FÖRE Ebba von Sydow....
---
Andra bloggar om:

10 kommentarer:

Anonym sa...

sandra: inte i den posten i alla fall, inte vad jag kunde se.

Anonym sa...

Jag har hört att om man åker till Svalbard och ska göra egna exkursioner är det krav på att man ska bära pistol. Såg du förresten att de första svenska tomaterna är skördade. De kostar 370 kronor kilot. Synd att inte Sahlene gick vidare, hon hade en skön låt i år. Nä, nu måste jag nog dra. Tjing!

Anonym sa...

haha. En gång åkte jag bil och då hände samma sak.

Anonym sa...

håkan: Bolånen fortsätter att öka, står det i aftonbladet idag.

Anonym sa...

mickey: Ja, jag undrar varför tjejer som spelar svenskor i amerikanska filmer alltid heter Ulla och Inga.

Anonym sa...

Nä, jag har inga...

Anonym sa...

Svårt är att leva, svårt är att dö
Och svårt är att skita i meterdjup snö

Så har det sagts ända sen vi var små
Att detta är struntprat kan alla förstå

Fåglar kan leva och fåglar kan dö
Och skiter med lätthet i meterdjup snö

Jag föredrar människans öde ändå
Ty svårt är att leva av fågelfrö

Anonym sa...

mickey. men du slåss som Ingo (kan jaag tänka mig).

håkan:
Fåglar sprider influensa
Det har jag räknat ut
För jag är med i mensa
Slut

Senchaholic sa...

Nja, det vore nog ministerstyre. Men det blir nog vår snart.

Anonym sa...

mattias: Ja, platta skärmar saknar det rätta djupet för spel.