torsdag, juli 27, 2006

3

Mem från DawnLord. Jag gillar inte memer (eller memar), men okej'rå - för den här gången.

3 saker som jag gillar:
Böcker.
Sömn.
Förväntan.
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Sjukdom.
Död.
Hot.
3 viktiga saker i mitt rum:
Dator
Tv
Säng.
3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag rakar mig med rapsolja.
Jag tror jag v e t varför jag bloggar (jag tror inte alla gör det).
Jag har fortfarande dåligt samvete för mördande av sniglar när jag var liten.
3 saker jag vill göra innan jag dör:
Leva jättelänge.
Åka till Rom.
Äga en hårddisk-dvd.
3 saker som jag kan göra:
Simma snabbare än de flesta i valfri badsituation.
Känna dofter före de flesta andra.
Blogga.
3 saker som jag inte kan göra:
Ljuga utan att det syns jävligt väl.
Uppskatta tittande på lagsporter.
Gå ner på huk utan att jag får ont i knäna.
3 saker som jag säger mest:
Typ.
Jo.
Öh.
3 kändisförälskelser:
Barbara Bain.
Nina Gunke.
Kate Capshaw
3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
Jag är en mem-brytare. Jag tror att memer bryter ner blogosfären i längden. Ändå är jag med på en del. Fast jag skickar aldrig vidare.
---
Andra bloggar om:

Inga kommentarer: