tisdag, januari 30, 2007

Grejer

Det här är ju ganska kul. En av mina favoritbloggar är Vad är grejen? Nu läser jag där att det på radio läses upp saker ur den - på P5:s "Chu".
(Bild från Vad är grejen?)


En annan kul sak är "The Lost World". Inte den där Steven Spielberg-grejen, utan filmen från 1925, som bygger på en roman av Arthur Conan Doyle. Du kan titta på den på Public Domain Movies. Roligt faktiskt, tro det eller ej.
(<< Bibi's box)

Förresten har jag en egen "Vad är grejen?". Jag undrar vad grejen med MS Paint är - att den har BMP som förvalt sparformat. Jag menar, bilder som sparas i BMP behåller ju i och för sig mer av sin ursprungliga kvalitet - men vem fan handskas med bilder man vill bevara fina - i Paint?
---
Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anton sa...

Är det bara jag, eller går vadargrejen.se till Google.se??

stationsvakt@gmail.com sa...

agaton: Hos mig funkar det.