lördag, januari 27, 2007

Succéblogg

Ingenting skonas. Inte ens snoppstorlek eller färdigheter i sängen.
I den nya succébloggen "Stureplan ocensurerat" ... bla bla..
(Expressen)

Beta Alfa skriver om den nya "succébloggen". Nåväl, jag kan också vara succéblogg om jag vill.

Ingenting skonas:

När jag har bloggat färdigt ska jag städa. Inte en dammtuss ska skonas. Jag ska var totalt osentimental, och slänga varenda äppelskrutt som hittills har fått ligga ostörd i nåt hörn.

Snoppstorlek:
Checking ... checking ... Såvitt jag kan bedöma är storleken oförändrad.

Färdigheter i sängen:
Jag har legat färdigt i sängen för idag.

SUCCÉ!!

---
Andra bloggar om:

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! Denna succéblogg måste jag komma tillbaka till - men vet ju aldrig när snoppstorleken får för sig att förändras! Hoppsan! Var det jag som skrev det där?

frktjatlund sa...

Det är väl med succéblogg, som med porrstjärnor. Har man visat ädlare kroppsdelar på filmduken är man genast stjärna. Berättar man om dem i bloggen är man per automatik en succé.

Anonym sa...

Krävs inga bildbevis för en succé?

stationsvakt@gmail.com sa...

salt: Checking, checking. Fortfarande oförändrat.

frk: Dagens rubrik: BLOGGARE I PORRSUCCÉ

jontas: Eller hur! Man tycker ju det. Fan, annars kan man ju hävda vad som helst.

Anonym sa...

Precis! Jag tror inte du mätt någonting. I dag.

stationsvakt@gmail.com sa...

jontas: Nä, måttet var redan rågat.

Anonym sa...

Det börjar likna en realtidssåpa.

stationsvakt@gmail.com sa...

Desiree: Jupp. Jag känner mig som Jack Bauer.

Anonym sa...

Hm, jag känner bara till John Bauer. Tur att det inte var han, han drunknade!

Anonym sa...

Här mäts det hej vilt... Vad ska vi kvinnor mäta? Midja? Höfter? Eller vad?

stationsvakt@gmail.com sa...

Desireé: Jag Bauer är huvudpersonen i 24 - SUCCÉ-serien.

Mia: Ni är perfekta som ni är. Ni får möta besöksstatistik i stället.

Pumita sa...

Mia, aldrig hört talas om 90-60-90?
Ingredienserna till en succé:

90 som slösurfar
60 som kommenterar
90 som håller med

Och så kan man visst ha tekniska hjälpmedel också för att haussa upp det hela.

stationsvakt@gmail.com sa...

pd: haha!