söndag, februari 11, 2007

Inne eller ute?

Nu tar hon bort silikonbrösten för att de är skadliga och påminner henne om en cancersvulst

Jag tycker att jag har sett rubriker om Gynnings bröstinplantat länge nu. De ska säljas på auktion har jag läst, och de ska begravas har jag också läst. Men vadihelvete - är de ute eller är de inne? Jag försöker få någon ledtråd från bilden i artikeln.



Tja, allt bandage och de skumma ärren där under tyder ju på att de är ute. Dessutom håller hon i ett par enorma blodiga påsar. Allt detta talar ju för att hon har plockat ut fyllningen.

Det som talar emot saken är att brösten fortfarande ser silikonfyllda ut. Sejfade hon lite? Vågade hon inte vara helt silikonlös? Fast bröst kanske är svullna efter en sån operation, och då kanske de kan se silikonstinna ut ett tag efteråt.

Antagligen är det så att bilden är tagen innan operationen. Antagligen är allt smink.
---
Andra bloggar om:

18 kommentarer:

Gagga sa...

Usch! Tror hon satt in nåt annat nu o försöker bluffa. Borde ha blivit två slappa tomma påsar annars som det blir på oss som har ammat.

Anonym sa...

jag tror att hon passade på att göra ett litet lyft samtidigt, för som gagga sänger, det borde ha blivit två påsar annars, och det kan nog inte gynning stå ut med

Anonym sa...

Hej hopp gagga! Å ja, tala för dig själv. Vad då slappa påsar efter amning?! Jag har ammat tre barn , två av dem i TVÅ ÅR... Förskräckligt, men sant.
Men som sagt, några påsar har då inte jag (eller min man, hehe) sett till...
M v h Molly Ginger.

Anonym sa...

Filtitlar vi vill se: "Pumpade blondiners sällskap" (en närmare parallell än så hade känts, tja, osmaklig?)

stationsvakt@gmail.com sa...

gagga: Ja jag vet inte, jag känner ingen silikonare.

drottningen: Min gissning med.

Molly: Olika gener, säkert, och olika mängder underhudsfett.

magnus: Den filmen finns säkert redan.

Anonym sa...

Läser inte klart artikeln. Fotografen säger att hon tycker om att vara "folkbildande". Skicka påsen.

stationsvakt@gmail.com sa...

pontus: Eller bättre i sammanhanget: Skicka påsarna.

Vanja sa...

Nåt litet tjafs åkte nog in o fyllde på där silokonet åkte ut.

stationsvakt@gmail.com sa...

vanja: Kanske nåt hemligt. Kanske en sån där tidskapsel som kommer fram när hon en gång har förmultnat.

Gagga sa...

Oj då, sa tanten när behagen fastnade i mangeln.
:D

stationsvakt@gmail.com sa...

gagga: Gynning plockade ut ett inplantat och sa: hej påse.

Anonym sa...

Hej. Jaha, det beror alltså på underhudsfettet?!Det var den glädjen. :-)
Till gagga: nu blir jag paranoid. Men om du syftar på mig (f d mjölkkossan, hehe)så har jag inte fastnat i ngn mangel med några behag. Hade du hoppats det...?!
M v h Molly Ginger.

Gagga sa...

Snälla Molly! Jag syftade nog mer på mig själv. Du hade ju inga slappa påsar du. Men iofs så har jag ingen mangel :)
Själv har jag haft lyckan att få amma endast ett barn, om än i två års tid. Glad över det o gubben har inte klagat o ingen bröstcancer har jag fått o inte är jag avundsjuk varken på den ena eller andra.
Alltså inget illa menat Molly, men vi brukar vara lite grova i käften såhär i kommentarerna. Kram från Gagga, som är en snäll gammal tant ska du veta.

Johnny!
Somliga är lite tragiska tycker jag. Vad är hon egentligen berömd för den här Gynning? Har aldrig fattat det. Var det för brösten? Stackarn. Läste artikeln sen. Först skulle brösten begravas o sen säljas. Men herregud, vad är det här?!?!

Anonym sa...

Hej gagga! Ha ha. Jaså, gammal snäll tant? Du testar? Har hon (d v s jag) humor? Kommer hon att avslöja sin ålder?
Svar: Ja. Nej.
M v h Molly Ginger, hemlig och utan ålder.

schmut sa...

det där är ingen vanlig implantatsoperation utan ett lyft alternativ förminskning....tar man ut påsarna så får man inga sådana ärr utan hon har lyft dem.

stationsvakt@gmail.com sa...

gagga: Hon är väl berömd för utvik och dokusåpadeltagande. Och nu känd från tv, dessutom. Fan, hon är ju snudd på folkkär.

Schmut: Det talas det tyst om, verkar det. Det passar inte ihop med den där "du är bra som du är-grejen"

Gagga sa...

Johnny! Inte nog med att jag varken har diskmaskin, mangel eller uppblåsta tuttar; jag har inte TV 5 heller;) Anar att det är där hon har såpat sig.

stationsvakt@gmail.com sa...

gagga: Men du kan se henne på fyran i alla fall. I den där tjejsoffan, eller vad fan det heter.