torsdag, mars 22, 2007

Ser den ut så här?

Tro det eller ej, jag har suttit i en halvtimme och försökt föreställa mig hur en sexställning kallad "Öresundsbron" skulle kunna se ut. Jag lyckades inte. Var inne på Mamas hemsida och kollade om man kunde se annonsen där, men icke.

Kanske liknar den "The Booty Bridge", som finns att läsa om inne på en annan (antagligen lika fjantig) tidning: Cosmopolitan, fast det kanske måste vara en sorts gruppsexställning för att man ska få en bild. Nåt sånt här:


---
Andra bloggar om: ,
---
Update: Kris kommer med lösningen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag tänkte direkt att det måste vara 1 april idag.
Men det är det ju inte.

stationsvakt@gmail.com sa...

Sandra: Men snart är det det, och då ska det skojas.

Anonym sa...

Milda makter...! Och Cosmopolitan som mina döttrar köper...
:-)Molly Ginger.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Värsta porren!

Anonym sa...

Jag tycker det ser ut att vara tekniskt komplicerat, och så mycket folk sen. Och bilar!

stationsvakt@gmail.com sa...

Desiree: man kan ta godisbilar.

rigg sa...

Tack Johnny... Jag satt i en dryg kvart i morse och försökte komma på hur det kunde se ut... Misslyckades, min fantasi räckte inte sååå långt :)

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Det är det min blogg är till för. Att bygga broar.

kris sa...

här har du ställningen Öresundsbron på bild:
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1027736,00.html

...och den tråkiga sanningen verkar vara att det bara är ett nypåhittat svenskt namn för Reverse Cowgirl.
Inget nytt under solen, alltså.

stationsvakt@gmail.com sa...

Kris: Tack. Jag gör en uppdatering.

PGW sa...

Ja som jag har undrat! Men jag tycker din lösning var bättre än ABs, det var väl inte så mycket bro över den tycker jag?

stationsvakt@gmail.com sa...

tpgw: Fast min lösning kräver ju i och för sig samarbete mellan några pers.