tisdag, mars 20, 2007

Sex bilder


---
Andra bloggar om:

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Mortitia, det är jag de`!
Speciellt gillar jag när mannen börjar kyssa hennes hand och fortsätter uppåt på armen, passionerat...
:-) Molly Mortitia Ginger.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Snygg familj har du också.

Anonym sa...

Yes! De enda som fattas på fotot är doggen och en dotter till. Häpp!
:-)Molly G.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Om du bloggade kunde du lägga upp dem.

Anonym sa...

Ha ha ha. Tror inte det... Folk kunde bli rädda för hunden.
:-) MOlly G.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Det är inte "handen" då?

Martin Klasch sa...

haha du vill bara ha in sex i rubriken din fuling!!

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e. Haha, faktiskt inte - till en början. Men när jag hade fem bilder kom jag på rubriken, och hittade en till. Från början hade jag fyra bilder, och då tänkte jag döpa posten till: Fyra Fina Fynd.

Gustav sa...

Men vart 17 hittar du alla gamla reklambilder i fin popart-stil?

stationsvakt@gmail.com sa...

Gustav: Google, bara Google.

Anonym sa...

Ha ha, Thing...Just det. "Saken" är ju definitivt en familjemedlem!
:-) Molly G.