lördag, april 07, 2007

På schemat idag

Gå ut och gå en sväng. Om kameran har en bra dag kanske jag filmar också.
Om du som läser detta är en rik man eller kvinna, och står och väger om hur du ska fördela de välgörenhetspengar du vill fördela. Välj då en tredje väg - sponsra mig med en liten videokamera med hårddisk.

Sy. Bara några stygn egentligen.
Jag hade en dröm inatt, om hur jag skulle kunna lösa mina hänga något över axlarna-problem.

Äta ägg.
Ett par tre stycken får räcka.

Förresten såg jag The Passion of the Christ på 9:an igår kväll. Jag funderar fortfarande över varför han aldrig dog. Värre behandling av en kropp har man ju sällan sett. Men Jesus var seglivad som tusan, och jag antar att det var lungorna som fick problem på slutet, och säckade ihop. Finns det inget sätt att stänga ner sin kropp innnan det har gått så långt? Ungefär som när man gör en fulavstängning på sin dator.
---
Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Går den inte på 5:an?

stationsvakt@gmail.com sa...

jontas: Jo, idag (den sjunde april) klockan nio på femman. Nian låg lite rättare i tiden, tycker jag.

Anonym sa...

Läskigt ställe!