lördag, juni 09, 2007

Några länkar på gränsen mellan lördag och söndag

"Polaroiden" här intill har jag fixat till med Wiredness, ett rätt smidigt verktyg när det kommer till att göra såna. Polaroider kan man även se här. Det är inskickade och upphittade (varav vissa NSFW) sådana, och jag hittade sidan via Gunnar.se. Men jag undrar - finns det inget Photoshopfilter som kan fixa "polaroider"?

Maria - etnologisk fiolspanare.

Jag skrev ju om filmen "Little Children" häromdagen. Inne på bloggen eyerouge kan man ta del av en betydligt bättre recension än mitt "Den var skitbra".
---
Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Maria sa...

Helt otroligt... jag trodde först att jag hörde i syner...

What's up med blogger?
Jag kan skriva men inte publicera på min blogg idag... strange!

stationsvakt@gmail.com sa...

Maria: Blogger hade nån slags maintenance för några dagar sen. Det brukar strula ett tag efter sånt.