torsdag, juni 21, 2007

Om ett par timmar går jag på semester

Dags för midsommar igen. I morgon åker jag iväg till kompisars lantställe och grillar och allt sånt, och därmed börjar semestern.
Jag har inga planer vad jag vet. Ska väl bada och sola antar jag. Lika bra det, eftersom pengarna jag eventuellt skulle slösa bort nu ska gå till tandläkarräkningar.
Ska väl blogga också. Säkert inte lika mycket som vanligt, men det brukar bli en del ändå.
Mestadels kommer jag nog vara hemma, och skulle nån få för sig att gå ut och dricka öl eller nåt, så hör gärna av er.
---
Andra bloggar om: ,

14 kommentarer:

Maria sa...

Gladelig Midesommar Johnny! Och lyckis du som har semester...

stationsvakt@gmail.com sa...

Maria: Detsamma. Du får säkert också semester nån gång.

Anonym sa...

ha det kanonfint Johnny.

stationsvakt@gmail.com sa...

el: Dito.

Anonym sa...

Trevlig midsommar, Johnny! Kanske ngn tjej/kvinna plockar sju sorters blommor och drömmer om dig.
M v h Molly Ginger.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Kanske det. Trevlig midsommar.

Plastfarfar sa...

...drick bara inte sju sorters öl och bete dig.

Ha't bra, Johnny!

rigg sa...

Ha en riktigt härlig modsommar och en skön semester!

-----
ordverifiering: oxbfe = oxbuffé?

stationsvakt@gmail.com sa...

PF: Det blev en lådvinare. Dito trevlig midsommar.

rigg: Dito. :-)

stella sweden sa...

Ha det så koseligt!

Copycat just nu, men som Rigg skriver, ibland kan man få ut vad man vill om verifieringskoden.
kmgos???

stationsvakt@gmail.com sa...

StellaP: Kom och gosa.

stella sweden sa...

Tänkte mer på korv m mos...

Anonym sa...

Glad midsommar på dig! (Jag har bunkrat på mig med så mycket svenskt jag kunnat här i London, underbart när man hittar gräddfil. Ren, och udda, kärlek.)
Jo en sak är jag nyfiken på, jag måste ha missat något: vad tusan betyder bilden till detta inlägg?!

ordverifiering: ohgry = Oh, Gry! (Vem är Gry?) eller Oh Gräddfyl! (på ett ungefär.)

stationsvakt@gmail.com sa...

SP: Mums.

Sofia: Det är han på bilden, och det här är Gry.