onsdag, juni 13, 2007

Sommarpratarna



Sommarpratarna är utsedda. Ett helt gäng namn är det att ta ställning till; vilka ska man offra sin värdefulla tid på? De här, tror jag:

Ulf Lundell / Göran Lambertz / Lina Sjöberg / Per ”Plura” Jonsson / Lars-Åke ”Babsan” Wilhelmsson / Åsa Linderborg / Rigmor Gustafsson / Magdalena Graaf / Maud Adams /

Att lyssna på sommarpratare är som att läsa bloggar. Man behöver inte gilla det som sägs, och man behöver inte gilla personen som säger det. Men precis som med bloggar handlar det om hur det sägs - och att man efteråt känner att man har fått något med sig. Jag tror på min lista.
---
Andra bloggar om: ,

7 kommentarer:

Nihonshu sa...

Från länken...

"Magdalena Graaf
2007-07-27
Titel: författare, föreläsare"


Då är min titel Pansargeneral. Jag lovar.

Maria sa...

Åhå! Du och jag har valt helt olika sommarpratare... inte en enda samma-lika!

stationsvakt@gmail.com sa...

Nihonshu: Och min är: Gigantoraptor erlianensis

maria: Jag såg det. Du inser väl att detta gör oss till dödsfiender? :-D

Anonym sa...

Hör ni! Ok, det är kanske fel att kalla Magdalena G för "författare", men det hindrar inte att hennes bok är bra och läsvärd. Vet inte om hon skrivit allt själv(spökskrivare?)...
Jag har hennes autograf också...fniss...
:-)Molly Ginger.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Jag skulle hellre äga Dick Harrisons autograf.

Maria sa...

Då måste vi recentionsbattla alltså!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Känner jag mig själv så kommer jag att glömma bort när varenda ett av mina program är.