söndag, augusti 19, 2007

Fredrik - Livsstilsman

Andra bloggar om: , , ,
---
I kölvattnet efter bilderna på Putin som sibirisk vildmarksman, och Nicolas Sarkozys nostalgiflirtande, vindrufsiga JFK-stil, förutspår SvD:s krönikör Lisa Bjurwald livsstilsbilder på vårat eget glassiga presidentpar.

Men faktiskt, såna har vi ju redan sett på Filippa. Hon var ju mysig modern husmor i nån damtidning för ett tag sedan. Däremot har jag inte sett några livsstilsbilder på Fredrik. Så nu ger jag moderaternas spinndoktorer lite hjälp på traven. Så här vill vi se honom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, helt fantastiskt. Det är så att jag grämer mig över att inte ha kommit på och gjort den själv (om än mycket taffligare)!

stationsvakt@gmail.com sa...

7m: :-) Tack.

Strumpstickan sa...

Hahahahaha... jag vill inte se honom alls:)

stationsvakt@gmail.com sa...

monica: Då får du blunda i ett par år framöver. :-)