fredag, augusti 31, 2007

Innan balkongerna kommer på plats

Andra bloggar om: , , ,
---
Jag var en stund på Hornsgatan igår. Fotade lite när jag ändå hade kameran med mig. Den funkade sådär halvbra; fick slå på den för att den skulle vakna. Hälften av bilderna får störningar, men den nedan blev någorlunda störningsfri.

Jag är något av en balkongfetischist, så när jag såg att de höll på att förbereda för balkonguppsättning på en fasad plåtade jag det. Nästan hundra procent av bilderna jag tar hamnar i en sällan besökt mapp i datorn, men den här gillade jag så mycket att jag slänger upp den här.


6 kommentarer:

lisa sa...

snygg bild! det ser lite ruskigt ut.

stationsvakt@gmail.com sa...

lisa: bara de får upp lite snygga balkonger, så ser det säkert mindre ruskigt ut.

Nihonshu sa...

Snygg bild - men den hade varit ännu snyggare i svartvitt tycker jag då dess estetik mycket bygger på geometri.

stationsvakt@gmail.com sa...

nihon: Det har du rätt i. Men jag tycker att den här färgen ger en skön ruinkänsla.

lisa sa...

jag tycker om färgen!

stationsvakt@gmail.com sa...

lisa: Det är nåt italien över den.