fredag, augusti 17, 2007

No kissing

Andra bloggar om: , , , , ,
---
Gick upp klockan fem. Kissade och åt sedan frukost (drack saft). Stack till jobbet. Drack två koppar kaffe. Jobbade lite. Drack kaffe igen. Jobbade lite. Åt mat (drack vatten till det). Drack kaffe. Påbörjade den här posten.

Nu är klockan ett ... en minut över ett, och jag har fortfarande inte kissat. Hur är det möjligt? Varför kan jag hålla mig så länge idag, trots allt drickande? Ett av livets små mysterier.

(Förresten, jag är ju kille (man, gubbe), så jag borde väl säga pissa istället för kissa).

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är väl full!

Anonym sa...

Tack för informationen. Visste inte att detta svenska verb heter olika beroende på utövarens kön. Finns det fler verb som är könsbundna?

stationsvakt@gmail.com sa...

frk: Eller också läcker jag nånstans.

f r: Tjejer säger sällan skita.

Anonym sa...

Du kanske har svettats mycket idag?

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Kanske det (jag gick och kissade/pissade till slut).

PGW sa...

Råkat slå knut på någonting kanske ..?

stationsvakt@gmail.com sa...

TPGW: Jajust det. Jag slog knut på'n som en påminnelse att kissa. Det blev kontraproduktivt på nåt vis.