onsdag, augusti 01, 2007

Öppet brev till George Bush

Hej George Bush.

Jag har just tagit del av ditt brev till Fredrik Reinfeldt, där du tackar för besöket och röjsågen. Plötsligt blev jag orolig. Tänkte Fredrik på att upplysa dig om hur du bör skydda dig när du röjer i bushen? Säkert inte.

Så för säkerhets skull har jag tagit mig till Husqvarnas hemsida, och snokat reda på produktinformationen för din fina 335Rx. Sidan är lite svårmanövrerad, så jag har tagit mig friheten att klippa lite därur.



(Du kan ta språkrådets översättare till hjälp när du läser detta).
(Jo känn tejk the
Sprookroudets oversejter to hälp venn jo reads detta).

Mvh /stationsvakt
---
Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

rigg sa...

Bra initativ Johnny! Tänk om George råkar skada sig på den fina presenten och stämmer Reinfeldt, alternativt den svenska staten för att han inte blev upplyst om farorna. Amerikanska skadestånd, särskilt om en president skadar sig kan bli dyrt för oss skattebetalare! :D

rigg sa...

De har nog förresten en hel stab på CIA eller FBI som skummar igenom det mesta som skrivs om Bush, så det finns väl en liten chans att budskapet når fram *hahaha*

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Då får de bara läsa ännu en bloggare som sågar Busch. ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

Det stavas Bush, inte Busch! *smäll på fingrarna* (antagligen tänkte jag på en annan tillverkare av röjsågar: Bosch)

Anonym sa...

Jag tycker också att Reinfeldt agerade för lamt mot presidenten. Han borde ha berömt och stöttat USA:s invasion av Irak! =)

stationsvakt@gmail.com sa...

anonym: Det gjorde han kanske i smyg.

Anonym sa...

George is back....and he is killing bushes.