torsdag, augusti 09, 2007

Snart passerar Sverige-regionen på facebook 100 000

I morgon passeras troligen 100 000-gränsen för svenskar på facebook, låter John Sandström mig veta. John pysslar med 3D-tjänsten MADLIX. 3D-grejorna man kan skapa med den passar bra in på just facebook. Själv sitter jag på jobbet, så trixande med sköna web-applikationer kan jag glömma. Skulle jag ens viska ordet 3D i datorns öra skulle den explodera. Men tanken på att göra snygga 3D-saker kan jag gotta mig åt.
---
Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

stella sweden sa...

Psst1..låt bli att viska för din egen säkerhet..

Pssst2..vad betyder "Nulla dies sine linea"

Orkar inte leta;)

stationsvakt@gmail.com sa...

Stellap: Betyder typ "Inte en dag utan en rad".. Men jag tog bort den nu - för jag upptäckte att en annan blogg körde me't.