söndag, augusti 19, 2007

Surt, sa räven

Andra bloggar om: , ,
---

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att det finns människor som blir kreativa när de har tråkigt. Tack för dagens skönaste garv. Carina

stella sweden sa...

Det är en jävla tur att de finns kreativa människor även om de inte har tråkigt;)

För jag tror inte de HAR tråkigt!

Anonym sa...

Jag kan inte förstå riktigt varför, men mitt leende stäcker sig mellan öronen just nu.

Anonym sa...

du är utmanad. igen.

http://sandragustafsson.se/2007/08/20/och-igen-2/

stationsvakt@gmail.com sa...

Carina: Tack tack. :-)

StellaP: Jag upptäckte just ordlikheten mellan kreativ och kreatur. Men jag vet inte hur jag ska använda den.

magnus: Då ser du ut som pacman. :-D

sandra: Står över. Tack ändå.

Maria sa...

Jag saknar "galaxer i mina braxer"... förlåt, men det bara är så... men jag diggar filmen i vanlig ordning... frågan är när jag ska få ut min tamburinfilm... jag börjar känna mig som en simpel teaser i bloggfilmskaparsammanhang...

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Kan du inte maila mig, och tala om exakt vad du har gjort, har för filer och vilket program du använder. Jag kanske kan hjälpa dig.

Maria sa...

Jag tror jag gör det... bara för att få en liten vink... få se om jag hinner ikväll... tack snälla, snälla du!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Jår vällkamm.