måndag, augusti 06, 2007

Varm augustieftermiddag


---
Andra bloggar om: , , , , , ,

12 kommentarer:

Maria sa...

... jag håller fortfarande på att kämpa med min tamburinfilm... men så fort jag får det att funka så lägger jag ut eländet... fast jag är ju inte med där - jo, två foton på mig av mig är med i filmen!

stationsvakt@gmail.com sa...

Maria: Looking framåt to it. :-)

stella sweden sa...

Åhhh så rädd jag blev!
;)

Vill ha en videokamera! Så jag kan göra FILMER!

Skrämma skiten ur andra bloggare...

stationsvakt@gmail.com sa...

StellaP: Det räcker med din gamla digitalkamera (eller din grannes, om du inte har nån). man behöver inte många megapixlar för att det ska se okej ut på en blogg. En räcker.

Anonym sa...

Hehe, jag skrattade 4-5 gånger. Jag fattar inte hur du lyckas att göra en sån kul grej av ingenting. I love u.

Anonym sa...

Mycket bra film.
Nu ska här ut och filmas. Men först ska en kamera inhandlas.

Anonym sa...

jag blev så rädd när gungorna började svartna; hjärtat bankade
den slutade fint

ska också prova att filma
en megapixel?? well..
har du stort minneskort?? till filmen

stationsvakt@gmail.com sa...

mickey: Aj lavv jo to. :-)

novus: Bra! Nästan alla har bredband nu för tiden, så videobloggning går ju bra.

lovisa: Jag har ett 128 mb minneskort, och filmar i storleken 320x240. Det räcker, tycker jag.

Plastfarfar sa...

Jag satt och väntade på Twin Peaks-tracket till gungorna, men det är ju en smaksak.

Om du nu kan stå där som ett fån och prata in i en kamera du håller framför dig, Johnny, så är väl steget inte långt till att damma av gåstavarna? ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: jag hittade inget bra soundtrack. Det till gungorna var filmmusik från Pradator, tror jag. Gåstavarna - påminn mig inte.

ostajlat sa...

Du har så skön röst. Kan inte du spela in en bunt gonattsagor åt mig? =)

/Helene

stationsvakt@gmail.com sa...

ostajlat: Tack, hehe. Jag tycker att jag låter som en anka.