torsdag, december 13, 2007

Framvaskat

J
ag har varit inne och snurrat på en sån där sida med länkar, en sån som det ju finns så oändligt många varianter av på nätet. Alltid hittar man nåt halvkul - även om det sällan blir så att man sitter och garvar framför skärmen. Nåväl, jag fick för mig att jag skulle vaska fram några länkar ur högen, och posta dem här. Så fick det bli, och här har vi dem:

~ Inte bara den svenska tv-tjejen har pruttat live på tv (om hon nu gjorde det på riktigt, vilket betvivlas), utan en hel del andra också. Vilka som är på riktigt och vilka som är fejk vet jag inte, men här är de: 10 Farts Caught On Live TV.

~ Filmåret 2008 kommer nog att bestå av mest skit, som vanligt, men åtminstone affischerna är ju rätt snygga: Movie Poster Preview 2008.

~ Tja, vad ska man säga? utom att lite som i den här godisreklamen är det ju: The Skittles Touch.

~ Vi har faktiskt en Wii hemma. Jag har inte provat den, och fan vet om jag tänker göra det heller ... det kanske dyker upp en hund.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Nihonshu sa...

2008 trist filmår? Med tanke på hur trist detta året var kan det bara bli bättre. Jag ser supermycket fram emot Star Trek, men även Cloverfield

stationsvakt@gmail.com sa...

nihon: Jo, trailrarna till Cloverfield lovar ju en del gott, men jag vågar inte hoppas.
Om Star trek-rullen vet jag inte mycket - utom vilka några av skådisarna är.