tisdag, mars 18, 2008

En märklig film

Jag hade tänkt fortsätta på temat skönhet, jag kom ju in på't i min förra post. Så jag körde ett par svepningar över nätet för att se om jag kunde få nån idé. Jag hittade till bilder från en skönhetstävling för gravida.

Jag tänkte mig att hitta en video från något dylikt, så jag kollade in YouTube. Hittade väl egentligen inget. Men så stötte jag på denna märkliga video. Det är kvinnor som dansar (om man vill kalla det så) sig igenom graviditeten.

En mycket märklig film. Det blir ett par tuttar i bild längre fram i den. Jag säger det eftersom folk vill att man berättar när något är nsfw. Fast jag kan i och för sig inte tänka mig att ett par gravid-tuttar kan vara det. Åtminstone innehåller filmen ingen födsel - men den är tillräckligt skum ändå.


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: