söndag, mars 16, 2008

Mymlans homo-utmaning

En ganska svår utmaning från Mymlan. Man ska ange vilken person - av samma kön - man skulle ha sex med om man var tvungen. Svårt eftersom jag inte kan finna något attraktivt hos killar. Jovisst, jag kan inse att vissa är snygga. Och stiliga. Och tilldragande. Jag kan inse det i teorin - inte på riktigt. Å andra sidan gillar jag den här typen av frågeställningar: "Om du var tvungen".

Jag väljer Charlotte Perelli. Vaddå "inte kille"? Jamen det är väl klart att Charlotte Perelli är en kille. Jag vägrar tro att det är något annat än en transvestit jag har sett sjunga på melodifestivalen.



Utmaningen går vidare till Maria och Rigg.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm. Jag funderar över hennes mjölkstinna bröst för ett par år sedan och undrar om transvestiter verkligen kan föda och amma barn...

stationsvakt@gmail.com sa...

mymlan: Ja det är ett mysterium att meditera över.

Anonym sa...

Klart att pirre är transa. Eller i alla fall Dolly Partons svenska franchise. "Att dte kostar så mycket att se så billig ut".
Säger bara: "Såna ögonbråjjn!!"

Anonym sa...

Nu är du helt fel ute. Det är transsexualism det heter. Född som man, numera kvinna. Känns det inte bättre när snoppen är borttagen?

rigg sa...

Läste din bloggpost och hoppades utmaningen skulle självdö i bloggosfären innan den nådde fram till mig. Med skrattblandad gråt läste jag mitt namn längst ner ;S

Ge mig ett par dagar att fundera...

stationsvakt@gmail.com sa...

christer: Ja de är rejäla.

jontas: Jag lär mig aldrig skillnaden. Orden är för lika.

rigg: Jag såg utmaningen hos blogge bloggelito först, och hoppades också att den inte skulle nå till mig.

Anonym sa...

För några år sen drömde jag att sångerskan i Sahara Hotnights flirtade med mej, så jag skulle spontant välja henne!

Nihonshu sa...

Off topic: Jag kommer också in på en bibelsida när jag ska in på din blogg via browsern (precis som du skrev om). Oavsett om jag skriver stationvakt eller stationSvakt. Det har hänt en gång innan för några veckor sen, nämde inget då av ren lathet, men eftersom det händer igen är det ju något som är skumt.
.
Däremot går det att komma in på din sida ändå, från vissa länkar, oavsett att det står samma i adressen... hur jävla märkligt som helst.

stationsvakt@gmail.com sa...

Suvi: Åhå .. där ser man.

nihon: Det är blogPOT det handlar om. Till exempel:
http://nihonshu.blogpot.com/

Nihonshu sa...

Aha!

Nihonshu sa...

Snacka om att den sidan på det här sättet får miljoner träffar extra från alla som ska in på en blogspot men skriver fel.

Maria sa...

Ok... jag har några på lager... ska bara fundera ett litet tag!

stationsvakt@gmail.com sa...

nihon: Ett jävla okristligt beteende, när man tänker på saken.

maria: Jo do datt.

Elisabet. sa...

Jag svarar fast jag inte är tillfrågad ..-)
Louice Hoffsten.
Jag hörde henne i fredags och hjälp, jag förstår precis varför så många män pratar om henne.
Hon var ... eller är .. sinnlig och sexig!

stationsvakt@gmail.com sa...

Elisabet: Jag säger inte emot.

rigg sa...

Efter flera dagars betänketid... Nu har jag svarat ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Vissa saker tål att tänkas på.