måndag, mars 17, 2008

Trailer: Starship Troopers 3

Ettan var naturligtvis grym och i särklass. Tvåan var helt okej - inte riktigt samma sak som ettan, men den funkade på video tycker jag. Nu kommer snart trean. Jag vet inte hur mycket man kan döma av en trailer, men nog ser den ut som ettan, men utan den där udden som nyhetens behag gav. Nå, jag kommer såklart att se den, och jag kommer såklart att bli underhållen på bästa sätt. Här är trailern.


via
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 kommentarer:

Nihonshu sa...

Själv tyckte jag tvåan var helt otroligt värdelös, eftersom den helt missade humorn från ettan och inte heller var spännande ens. Men detta ser mycket bättre ut och verkar påminna mer om ettan som var lysande.

stationsvakt@gmail.com sa...

nihon: När jag hyrde tvåan bestämde jag mig för att inte alls se den som en starship troopers-film, utan bara som en vanlig, beige rymdrulle. Jag blev positivt överraskad.

Anonym sa...

wow! fan va glad jag blir! hoppas denna e grym, som sagt tvåan sög kommer knappt ihåg nåt,har typ förträngt de mesta:P
när kommer den ut?

stationsvakt@gmail.com sa...

miranda: 2008, det är allt jag vet.

Anonym sa...

Kul!
Edward Neumeier har länge samarbetet med originalregissören Verhoeven så det verkar lovande bara det. Sci-fi tillhör mina favoritkategorier.

stationsvakt@gmail.com sa...

Henrik: samma här.

Anonym sa...

coolt! jag och grabben snackade häromdagen om att det borde göras en 3:a :)

tack för trailern, johnny!

först trodde jag det var en spoof, men den är faktiskt listad på imdb.com

räkna inte med biovisning i sverige, så den dyker väl upp på dvd i höst.

stationsvakt@gmail.com sa...

jack: Hoppas den kommer på bio ändå. Tvåan var en typisk videofilm, men den här skulle kunna bli mäktig på bio.