tisdag, april 15, 2008

Roligt, snyggt och konstigt

Roligt #1: Se en bloggare blogga (via Beta Alfa).



Roligt #2: needy girl är rolig som vanligt:
Är jag ensam om att tycka att det ligger en aura av "liten kuk" över Björn Gustafsson?

Snyggt #1: Via Fotofeber. En fotoutställning över Beckombergas förfallna och tv-spelsliknande värld.

Snyggt #2: En reklamkampanj för Luxor märkpennor (eller om det heter täckpennor). Man tar en text om en känd person och täcker över delar av den så att det blir ett porträtt av denne. Kul idé. (via haha)

Konstigt #1: En blogg helt dedikerad till kvinnor i arbetskläder, med inriktning på förkläden: Domestiche.

Konstigt #2: En del är verkligen alternativa i sin smak när det kommer till att pimpa sin rajd.

---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Mary X Jensen sa...

Förkläden - bra grejor. Eftersom jag slutat med domestik (Attjo vad det dammar) sen jag började blogga så har jag funnit ett alternativt sätt att använda dem på.

Lägger dem helt enkelt över tangentbordet för att inte spilla medan jag äter och bloggar samtidigt. Fördelen med att ha lärt systematisk maskinskrivning är att man inte behöver se tangenterna för att skriva, hehe.

(detta är inte riktigt sant, inte alla dagar)

stationsvakt@gmail.com sa...

mary: jag kan berätta att jag faktiskt en gång i tiden har varit så duktig att jag har sytt ett förkläde. :-)