måndag, maj 05, 2008

På den säkra sidan

En talibanledare i Pakistan uppmanar nu de manliga invånarna i områdena längs gränsen mot Afghanistan att odla skägg. De som vägrar hotas med hårda straff.
SvD


Jippiii! Jag funkar i Afghanistan. Å andra sidan funkar jag inte på jobbet. Jag vill ju inte lägga två skäggstrån i kors för någon, men fan, jag måste bestämma mig. Möjligen går bägge parterna med på en medelväg ... Långtradarchaffismusche kanske?

Ja, jag är riktigt jävla orakad.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Maria sa...

Det där ser ju skitbra ut!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Orakad funkar inte på mitt jobb. Men jag rakade mig igår - och behöll två larver ner till hakan.

Daniel sa...

Två larver? Det låter ju Fu Manchu?!

stationsvakt@gmail.com sa...

Nihon: Så här.

PGW sa...

Raka högra sidan och låt vänstra sidan vara skäggig? Vänd lämplig sida till beroende på sällskap?

stationsvakt@gmail.com sa...

tpgw: Nä, det blir nackspärr.