fredag, maj 02, 2008

ROCK NEVER DIES!!

Det finns en rätt fin bild där Morrissey sitter mot en husvägg på vilken det står klottrat: "ROCK NEVER DIES!!". Jag fick för mig att jag skulle plocka bort Morrissey från bilden, bara som terapi och för att träna mig på klonstämpeln i Photoshop.

Jag vet inte om det blev så bra, men det tog en jäkla tid och efteråt kändes det lite bortkastat att inte använda väggen till något. Då kom jag på att jag kunde sätta andra människor mot väggen. Inget budskap, eller nåt, bara kända figurer mot en vägg. 52 sek.



Låten som spelas är en snutt ur Charlotte Gainsbourgs "The Songs That We Sing".
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Ulrika Good sa...

Att lägga in John Blund dragen i en släde av tre kycklingar mot en vägg där det står "Rock never dies" kan aldrig, ALDRIG kallas för bortkastat.

stationsvakt@gmail.com sa...

urika: Eller hur - han rockar. :-)

Anonym sa...

Snyggt fredagspul :) Och visst är det Mussolini som dinglar mot slutet?

stationsvakt@gmail.com sa...

christian: Tack. Ja, det är det. Men jag orkade inte klippa ut hans fru.