lördag, juli 26, 2008

Kära dagbok

Det är en vanlig lördag idag. Semestern är slut. Semestern började med en rejäl förkylning, och sen fem dagar tillbaks har jag drabbats av ännu en. Det har varit grymt varma och soliga dagar, de senaste, såna som är till för att användas till sol och bad och sånt - såna som gör att man kan minnas sommaren som en skön plats i tiden, nåt man kan suga på när man står trött och genomfrusen på pendeltågsperrongen i vinter. Så något sol och badande har det inte blivit för mig. Sånt är livet, och inte mycket att göra åt. Men jag har i alla fall laddat batterierna, tror jag. Jag har sovit mycket den här semestern, och slappat i största allmänhet. Förresten är det ändå en månad kvar på sommaren, och badvattnet lär väl inte kallna i alla fall. Nåt bad till ska det bli innan hösten faller på, det har jag bestämt mig för.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan johnny nu ska jag ringa dig!
paola.