söndag, november 09, 2008

Bara för att det är kul att trixa med färger

Sitter som vanligt och gör det jag gör när jag inte har nåt särskilt att göra, jag ändrar på färgerna i bilder. Förr höll jag på i det uttalade syftet att jag ville få bilderna att se ut som polaroider eller gamla vykort, men nu håller jag på bara för att det är kul att trixa med färger över huvud taget.

Yngste sonen gick förbi mig nyss, och jag frågade honom om vilken bild som var finast. Han svarade diplomatiskt att han hellre skulle besöka ..

.. det här stället
Tanto.
.. än det här.
Tanto.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Snarare en fråga om tid än plats?

Anonym sa...

Jag håller nog med din avkomma.

Captcha: berlx

Peace in mind sa...

Måste varit den rödhåriga damen front line som han fastnade för...
(hur gammal är den yngste?)

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Både och kanske.

ninja: Avkomma, det låter det. :-)

Pim: Sjutton, på lördag.

Anonym sa...

Kollade också på den rödhåriga, se om det var nån man kände? ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

RVS: Nån random solbaderska bara.