lördag, november 22, 2008

Korridoren


---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

5 kommentarer:

sangvinisk sa...

Schysst bild.Den var fin.

Peace in mind sa...

Snälla Johnny, har du pysslat med sanitetspåsarna nu igen???

Jag gillade verkligen bilden...

stationsvakt@gmail.com sa...

sangvinisk: Tack. :-)

Pim: Japp, inatt var det sanitetspåsedax igen. :-)

Anonym sa...

Det ser ut som en filmscen ur filmen Brazil... Suggesiv och kanske mer dunkel än den drömska värld som utspelas i filmen. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

paljettenq: Jag går i den korridoren varje dag. Det är en vanlig korridor som inte alls är sådär photoshoppad. Men känslan finns där, när jag tidigt på morgonen före alla andra, går där. Kanske ingen annan känner det, men jag känner; jag tror att den korridoren existerar på flera plan samtidigt - i olika dimensioner - och vissa av dem är onda. ;-)