lördag, november 08, 2008

Kvällsmörker på ringvägen i november

Sitter och återhämtar mig. Jag har varit hjälpreda på ett barnkalas, och jag åt inget innan jag gick dit. Jag vaknade, tog ett bad och sen gick jag dit. Och drack läsk. Och åt maränger. Och åt glass. Och åt godis. Och drack inget kaffe. Och åt ingen mat. Kroppen fick för lite näring och för mycket socker. På vägen hem plåtade jag ringvägen i kvällsmörkret.

Kvällsmörker på ringvägen i november

Nu är jag hemma igen, och har slängt i mig en ärtsoppa och en stor kopp kaffe. Återhämtning.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Sockerchock, ärtchock och så lite kaffe på det...jag lider med din mage *klappar lite försiktigt*

stationsvakt@gmail.com sa...

pim: Tack för klappen, det var det sista som behövdes för att återställningen skulle vara fullkomnad. :-)

Kvinnan Aquarius sa...

mmmmm...tid för återhämtning är härligt. Och godis? Inte så dumt det heller. Hoppas kaffet smakade.

stationsvakt@gmail.com sa...

Kvinnan Aquarius: Det gjorde det - trots att det var euroshopper. :-)