söndag, februari 01, 2009

Två saker angående bloggträffen igår

Jag tror, nu när jag drar mig till minnes, att jag på bloggträffen igår sade att John Hiatt hade dött. Fan vet varför jag fick för mig det. Det var naturligtvis John Martyn som gick till de sälla jaktmarkerna.

En annan grej som kom upp på bloggträffen var Nanoblogg.se. Vi pratade om att detta är ju rena medicinen mot sär skrivande. Faktiskt, man kan inte sär skriva där, det går inte. Jag testade att skriva Sär skrivning, men det blev ändå ...

Så alla som känner eller vet om en sär skrivare i eran närhet - dirigera dem omgående till Nanoblogg.se för omskolning.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Stefan Jansson sa...

Det kan vara någonting för mig. Mitt blodtryck stiger dramatiskt varje gång jag ser en särskrivning. Ibland om jag hittar några roliga särstavningar i pressen, eller på något företags hemsida brukar jag dra iväg ett litet vasst epostmeddelande. Och någon gång då och då så svarar dom faktiskt!

stationsvakt@gmail.com sa...

Steffe: De borde både svara och belöna dig för att du gratisundervisar dem.