måndag, oktober 05, 2009

Ett par bilder från idag



---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

9 kommentarer:

P-E Fronning sa...

http://picasaweb.google.se/lh/photo/QS9Fi5nOpj_6g4FRq3WlCQ?authkey=Gv1sRgCM3hjbj2zJy0ZA&feat=directlink

Bengt sa...

Ser att du också köpt en LED lampa...

Johnny sa...

p-e: Haha! Den hade jag velat hitta.

Bengt: Bild och foto är en ständig inspiration. Fast jag har ännu inte klurat ut hur jag ska använda den.

P-E Fronning sa...

Jo, jag tänkte att du brukar gilla sånt. Du får gärna använda den och kalla den för ditt fynd. Jag känner mig så generös och prestigelös idag. ;)

Johnny sa...

p-e: tack, vi får se.

Peace in mind sa...

Älskar din ost och ditt bregottpaket. Vardagsrealism i omättat fett:)

Johnny sa...

Pim: "Riktigt fett" sägs nu nuförtiden vara nyttigt. Det vita brödet däremot ... :-)

Magnus sa...

Haha men Johnny, hur ser din ost ut egentligen?

Johnny sa...

Magnus: Det är inte min ost. Jag var hemma hos någon. Men den smakade helt okej. Jag var förresten inne på din blogg och lyssnade på sista cigaretten-låten. Helt okej, jag lyssnade klart på'n.