onsdag, februari 17, 2010

Bloggtips

Rekommendera de bra bloggar man hittar ska man naturligtvis göra. Förr gjorde jag det här i bloggen, men är det bara ett enda tips så brukar jag numera hålla mig till twitter och liknande. Fast denna förtjänar fler ögon än vad min twitter har, så det får bli här:

Lou Reed i tweed

Fan, jag har haft många idéer genom åren, om vad man kan göra en blogg om, men ingen lika klockren som den här. Sebastian tipsade mig om den.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

12 kommentarer:

Stop sa...

Hahahaha. Först fattade jag inte vad grejen var, för jag tyckte bilderna i sig var så roliga.

Sedan läste jag också. Då blev det ännu bättre. Skönt att man utvecklats så mycket på 30 år.

stationsvakt@gmail.com sa...

Roger: Bild OCH text, det är fasen snudd på multimedia. :-)

Anonym sa...

Tack för tipsen. Kilar genast dit. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

puffan: gör det, det är det värt.

jansson sa...

Ha! Underbart.

stationsvakt@gmail.com sa...

jansson: ja jag tyckte det

mrdantefontana sa...

Bara att läsa etiketterna är ett nöje.

stationsvakt@gmail.com sa...

mrdantefontana: Eller hur. Jag gillade etiketten "ytfinish" under mässings-Lessing. :-)

Petronella sa...

Vilken FANTASTISK blogg (Lou Reed i tweed), fan alltså vad jag har missat grejer under den här perioden när jag "glömt bort" Stationsvakt... Mår dåligt nu.. Det är ju sånt här som gör DIN blogg till en av de mest läsvärda på hela wörld wide webb. Jag tänker ägna hela min jobbkväll åt att lusläsa samtliga missade inlägg! Så det så.

stationsvakt@gmail.com sa...

Petronella: "Mår dåligt nu" Haha tack, men satt i perspektiv mot haitibävningar och liknande låter det lite överdrivet. :-D

Petronella sa...

Du har rätt. Nu skäms jag. (Och mår dåligt på samma gång) ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

Petronella: vad bra, det hjälper haitierna. :-)