måndag, april 05, 2010

Bakslag och ändrad uppfattning

Går och lägger mig alldeles, alldeles för sent för att sedan vakna alldeles, alldeles för tidigt. Släpar mig trött ur sängen och tänker att detta osovande säkert beror på all sol jag har fått på mig de senaste dagarna under mina promenader. Det är ju i alla fall vår nu, och om lite sömnbrist är priset man får betala för fint vårväder så är det värt det. Förresten, på tal om sol, så ser ljuset genom persiennerna lite annorlunda ut. Jag öppnar.



Håhåjaja. Nåja, ett och annat bakslag får man räkna med, antar jag. Det brukar ju förresten snöa på valborg ibland, och dit är det ju tre veckor.

Jag gör mig en kaffe och kryper ner i sängen igen. Slår på tv:n. Det är 'Pantertanter'. Skumt, jag brukade hata den serien (fråga mig inte varför, vissa saker hatar man och vissa älskar man, utan egentliga orsaker liksom), men nu gillade jag den.
---

Inga kommentarer: