måndag, oktober 04, 2010

200

Jag funderade faktiskt på, när jag gick där gatan fram på väg hem från jobbet, vad jag skulle göra för film härnäst. Filmen jag gjorde skulle nämligen bli min film nummer 200, på YouTube. Jag kom inte på nåt. Men så hörde jag en massa skrikande och ropande, och jag satte igång kameran.



Det var var nån slags demonstration mot Sverigedemokraterna, visade det sig. En jäkla massa folk. Och det fick bli min film nummer 200.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , / ab, exp, svd, dn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yep det du ser är början på ett uppror emot demokratin. Gör dig redo på ett krig för frihet att tycka som man vill emot din medmänniska.

Nord och syd ska snart börja.

stationsvakt@gmail.com sa...

anonym: Tror inte det. Vi verkar inte vara mycket för uppror och revolution häruppe i norden, varken från höger eller vänster.