tisdag, augusti 09, 2011

Jox från mitt G+

Mycket av det jag förr skulle ha bloggat om hamnar numera på ställen som facebook och Google+. Här är lite av det jag slängde upp på Google+ tidigare idag.

***************************************************************************

Vilka jävla svin alltså. Jag skulle vilja slå dem.


***************************************************************************

Tagen ur sitt sammanhang låter den här meningen väldigt konstig.


***************************************************************************

Jag har fastnat totalt för den här otroligt sköna versionen av gamla Tubular Bells. Har lyssnat på den fem gånger idag. Ikväll tankas den ner från youtube och hamnar i mobilen.

(via http://easydreamer.blogspot.com/)

7 kommentarer:

Paradigm sa...

Som en dokumentär på Animal Planet fast med mäniskor istället. Läskigt.

stationsvakt@gmail.com sa...

Paradigm: Eller hur. Att kalla dessa idioter för jävla svin - som är orden som dyker upp i min skalle - är egentligen en förolämpning mot svin.

Biran sa...

"This is England '11"

Mira sa...

Jag avstår från att titta på scum steals... Tuben gillade jag däremot. Du får inte sluta blogga helt och hållet!

stationsvakt@gmail.com sa...

Biran: Tänk vilken idyll TiE 1 och TiE 2 var i jämförelse.

Mira: Det ska jag inte, men de snabba skräpsakerna får gå till fejan eller G+.

Sangvinisk sa...

Idioter finns det iaf gott om det är ett som är säkert hoppas dom åkte fast...

stationsvakt@gmail.com sa...

Sangvinisk: Hoppas.