måndag, september 19, 2011

Dockor och sånt

För nåt år sedan, tror jag det var, började jag lägga upp bilder på flickr, och lägger man upp många bilder, som jag då gör, kan man efter ett tag skönja små teman - saker som man med förkärlek plåtar. Dessa små och för det mesta omedvetna teman vore lätta att plocka fram om jag hade haft som vana att tagga bilderna som man ska, men jag har varit för slö på den punkten. Nå i alla fall, ett sånt tema, eller förkärlek då, om man vill, tycks vara dockor (och nallar och figurer i största allmänhet). Det verkar som att det har blivit en hel klump med sådana. I morse skrev jag en bloggpost som jag slängde opublicerad eftersom den blev så bedrövlig, och efteråt kändes det som att jag hade blåst mig själv liksom, och det var då jag kom på idén med att samla ihop dockorna. Lite jobbigt pga tagglösheten, men till slut blev det ett bildspel. Är tystnad jobbigt för dig så lade jag lite musik nertill.

3 kommentarer:

maja lundgren sa...

Nu blir jag ännu mer förstummad. Du är underbar. Ursäkta. Det det det - är bara... Hardenäran. Det är... helt underbart alltså.

josephzohn sa...

Serier är KUL!!

stationsvakt@gmail.com sa...

maja: Då säger jag sei molto gentile. :)

jos: ... vilket är TUR!